E-learning: “Hoe kunnen digitalisering, marketing en verkoop elkaar versterken?”

13 december 2021 \ door Willem van Veenendaal
Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
Gratis! Dankzij de subsidie NL Leert Door

Het volgen van deze e-learning verschaft je inzicht in hoe digitale communicatie gekoppeld aan menselijke ondersteuning leidt tot nieuwe klanten, klantloyaliteit en dus meer omzet. Verbanden tussen data, automatisering en personalisatie worden duidelijk. Het helpt je klaar te zijn voor de toekomstige relatie met je klanten. 

Na het afronden van de e-learning kun je nog beter inschatten hoe marketing en verkoop kunnen samenwerken. Niet meer als twee aparte silo’s maar gezamenlijk werken aan één doel. De functie van marketing wordt onderzocht en vastgesteld met als doel de verkooporganisatie maximaal te ondersteunen. Wanneer dit duidelijk is wordt de rol van digitalisering van het leadgeneratie, de oriëntatiefase, de verkoopfase en herhaalaankopen onderzocht. Dit alles gericht op efficiency en klantenloyaliteit.

Studiebelasting en lesmateriaal

Bij deze e-learning hoort geen fysiek lesmateriaal zoals een boek. Je kunt dus direct starten met de e-learning!

Klik op de volgende PDF bestanden die bij deze e-learning horen:

Overige benodigdheden:

  • Je hebt een computer nodig om de video’s te kunnen bekijken

Wanneer je dit allemaal inclusief de video’s doorloopt, kom je aan de 8 uur studiebelasting.

E-learning Inhoud