Terug
Organisaties, teams en medewerkers die worstelen hoe zij gastvrijheid kunnen verhogen. Door dit op te lossen krijgen ze blije gasten en blije collega’s. De deelnemer creëert zijn persoonlijke missie, ontdekt zijn talenten en met deze talenten verwondert hij de gasten en collega’s.
De deelnemer leert zijn persoonlijke missie en zijn talenten kennen. Daarnaast leert hij hoe hij (interne) klanten op een gastvrije manier kan bedienen.
Studiebelasting en lesmateriaal
Benodigdheden:
Wanneer je dit allemaal inclusief de video’s doorloopt, kom je aan de 8 uur studiebelasting.
Lesmateriaal:
PowerPoint hand-outs:
Les 1: Hand-out (klik hier)
Les 2: Hand-out (klik hier)
Les 3: Hand-out (klik hier)
Les 4: Hand-out (klik hier)
Les 5: Hand-out (klik hier)
Les 6: Hand-out (klik hier)
Les 7: Hand-out (klik hier)
Les 8: Hand-out (klik hier)
Benodigdheden: